Left 4 Dead Bulgaria
<< ЗА МОЖЕШ ДА ПИШЕШ ИЛИ ОТГОВАРЯШ ВЪВ ФОРУМА, ВЛЕЗ ИЛИ СЕ РЕГИСТРИРАЙ >>



Ако желаеш да играеш с други българи, тук е мястото да ги намериш!

Join the forum, it's quick and easy

Left 4 Dead Bulgaria
<< ЗА МОЖЕШ ДА ПИШЕШ ИЛИ ОТГОВАРЯШ ВЪВ ФОРУМА, ВЛЕЗ ИЛИ СЕ РЕГИСТРИРАЙ >>



Ако желаеш да играеш с други българи, тук е мястото да ги намериш!
Left 4 Dead Bulgaria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Как да оптимизираме видео настройките на играта?

2 posters

Go down

Как да оптимизираме видео настройките на играта? Empty За много ядрени процесори

Писане by Pathfinder Вто 2 Юли - 20:23

Понеже L4D2 има проблеми при хора с опцията Multocore Rendering която е за много-ядрени процесори като се сложи на enable предизвиква крашвания, насичания, забивания, а би трябвало да повишава произведителноста за това открих начин как да работи без да предизвиква тези проблеми.Значи отивате в Left 4 Dead 2/left4dead2/cfg и търсите video.txt, отваряте го и търсите
"setting.mat_queue_mode" до него би трябвало да пише "0" или "-1" и сменяте числото на "2" както си е в кавички, правите сейф и слагате video.txt на Read-only.Също е хубаво да сложите на прекия път на target/цел +mat_queue_mode 2.
Може не при всеки да проработи.
Pathfinder
Pathfinder

Брой мнения : 483
Join date : 09.06.2013
Age : 30
Местожителство : Sofia

Върнете се в началото Go down

Как да оптимизираме видео настройките на играта? Empty Re: Как да оптимизираме видео настройките на играта?

Писане by Lenux Сря 17 Юли - 16:24

Ако имате проблеми, лагове, или слаб фрейм рейт в игра, можете да настройте видео настройките на играта и по следния начин:

Преди да започнете е препоръчително първо да зададете "Use recommended settings"
[You must be registered and logged in to see this link.]

След това, влезте в меню "Advanced Settings":
[You must be registered and logged in to see this link.]

ASPECT RATIO: Тази опция определя в какво съотношение да излиза образа на играта на екрана ви. Настройте я в оптималното съотношение на вашия монитор.

RESOLUTION: Тази опция определя на каква резолюция да излиза образа на играта. Колкото по-голяма е резолюцията, толкова по-качествен ще е образа. Намалявайки резолюцията обаче, увеличавате производителността, което допринася за по-гладкото вървене на играта.

DISPLAY MODE: За да излиза образа на играта на целия екран нормално, а не оразмерен трябва да е на "FULL SCREEN"

FILM GRAIN AMOUNT: Тази опция товари много видео картата. Можете да я намалите до край, т.е. да я изключите. Без нея графиката си остава така или иначе същата, просто премахва "шума" от образа Wink

ANTI-ALIASING MODE: Тази опция подобрява ръбовете на изображенията като ги изглажда. Също много товари видео картата. За по-добра производителност може да бъде изключена.

FILTERING MODE: Тази опция определя в каква далечина пред вас образа да бъде качествен. Забелязва се най-вече по стени или земя в играта. Не товари много картата, но все пак за по-добра производителност може да бъде намалена до минимум.

WAIT FOR VERTICAL SYNC: Тази опция не влияе особено на графиката, но при изключването и играта става осезаемо по-гладка, и може да спечелите до 25 fps в игра с изключването и.

SHADER DETAIL: Една от опциите, която най-много подобрява графиката, но и най-много товари видео картата. Намалявайки стойностите и ще постигнете повече fps и по-гладка игра.

EFFECT DETAIL  &  MODEL / TEXTURE DETAIL: Тези опции не влиаят особено на графиката или на производителността. Могат да бъдат оставени на "HIGH". Но на по-слаби машини и за постигане на още по-добра производителност стойностите им могат да бъдат свалени.

MUTLICORE RENDERING: Когато е на "ENABLED" предоставя по-добра производителност и по-гладка игра. Също увеличава и fps-то с до 20-25 кадъра. Когато е включена процесора обработва играта по отделно с всяко свое ядро. При много системи обаче, с включването на тази опция се забелязва лагване и насичане. Ако имате такова, опитайте процедурата от по-горния пост на Pathfinder.

PAGED POOL MEMORY AVAILABLE: От тази опция определяте колко свободна "paged pool" памет има системата ви. Дефакто- колко от нея да остане за играта. Когато я намалите до край, играта ще върви по-гладко, но графиката ще се влоши, много текстури ще ги виждате размазани и неясни. Когато е увеличена до край, графиката ще е нормална. Препоръчвам това да е последната опция за намаляване с която да целите повишаване на производителността.

Като цяло, опитайте да настроите видео опциите както е показано на скрийн-шота по-горе. Оставете резолюцията на максималното ниво, намалете до край  "FILM GRAIN AMOUNT", изключете "WAIT FOR VERTICAL SYNC". Ако имате и след това проблеми с лаг и слабо fps, опитайте постепенно с намаляване на настройките на "ANTI-ALIASING MODE" и "SHADER DETAIL". Ако и това не помогне, намалете и "RESOLUTION". В краен случай задайте най-ниска стойност и за "PAGED POOL MEMORY AVAILABLE". Лаг може да има и от включен "MUTLICORE RENDERING", който да изчезне с изключването му, или със метода, който Pathfinder е описал в по-горния пост.
Lenux
Lenux
Admin

Брой мнения : 173
Join date : 08.06.2013
Age : 38
Местожителство : София

https://left4dead.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите