Left 4 Dead Bulgaria
<< ЗА МОЖЕШ ДА ПИШЕШ ИЛИ ОТГОВАРЯШ ВЪВ ФОРУМА, ВЛЕЗ ИЛИ СЕ РЕГИСТРИРАЙ >>



Ако желаеш да играеш с други българи, тук е мястото да ги намериш!

Join the forum, it's quick and easy

Left 4 Dead Bulgaria
<< ЗА МОЖЕШ ДА ПИШЕШ ИЛИ ОТГОВАРЯШ ВЪВ ФОРУМА, ВЛЕЗ ИЛИ СЕ РЕГИСТРИРАЙ >>



Ако желаеш да играеш с други българи, тук е мястото да ги намериш!
Left 4 Dead Bulgaria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

за висшия пилотаж

5 posters

Go down

за висшия пилотаж Empty за висшия пилотаж

Писане by ma4katora Вто 16 Юли - 8:37

Става дума главно за играта от снощи.Това за мен беше първи сблъсък с новият формат на сървара на Пат.Мисля,че е направен доста труден и много добре и съм много доволен.Нека да кажа няколко думи как се адаптирах и приспособих към новият тип игра и как не УСПЯХМЕ да го направим.
През цялото време идеше реч за темпото.Близо един до друг,когато е таката на джоки,смоукър и хънтър за моментално спасяване и далеч сравнително един от друг при атака на буумер,спитър и крава..елементарно правило номер 1 е това.Всичко това се спазва при движение и стреляне едновременно.Движението с мисъл ,а стрелбата в движение е прецизна.Ако ще се води битка някъде,заради нещо мисля че единственото което трябва да отвоюваме и си струва са някакви ресурси,биг гън или аптечки.В смисъл да се доберем до някъде,да си пробием път с повече бой и да си позволим 5-6 секунди на едно място.Ясно е,че цялото движение ще е с пробиване на път и избягване на крави примерно,които пускаме отзад и които някой поема отговорност и с меле атакува кравата няма как за да е максиално бързо утрепана и безопасна.
Като цяло разбрах,че безопасно или удобно място за битка няма никъде по картата.Може би само някакво место на второто на карнавала в широките части.Вече пагубно е при опат да има прикрития и стабилен гръб.Мисля ,че стабилният гръб вече ще идва от човек зад нас ,който се бие и е опора.Иначе от стабилните стени и височини,под които се спотайваме се спаунват мизерии,или още по грозно биеш сис с меле в един ъгъл и първото което се приближава е свиня ..без да я виждаш от полицаите пред теб,а 2-3 секунди макс по късно плюва спитъра и разбира се през това време никой не е съобразил какво точно ще се случи а то е елементарно.ТОгава даже и да очакваш със стрелба в нужната посока спитъра той 90-95% ще се излюе просто играта е такава лайняна.Ще се изкендза на човека в ъгъла и няма начин да му помогнеш освен да атакуваш навреме тъпите полицаи в гърба дето го затискат.
С минаването на времето и трупането на нерви от неспазването на очевадни неща,ние се изтощаваме и вярно,че в един момент стигаме по и по далеч,но си има лимит на търпението и ситуациите.Просто в един момент игата става антипатична и минава времето в което е трябвало да се приспособим и да минем на следващото предизвикателство.
Вече не става дума за уменията,или кой е по издръжлив.Няма значение колко си издръжлив и дали ще паднеш последен,това не е сървайвъл.Тук финният нюанс на играта загатва за едни други умения,поемането на отговорност с пефектен тайминг.понякога се говори за милисекунди.Знаем че събитията следват едно след друго и играта ги навързва математически,срещу масовата и математика,човешките реакции винаги ще са бавни и винаги ще зареждаме в грешното време и винаги патроните няма да ни стигат и ще ни кара да отстъпваме.Примерно като дойде танка и ни върне в първи клас с 500 метра назад,след като сме минавали тези 500 метра 20 минути,ееми тя игата тогава вече е победила.Първо защото като се върнем ще сме източени накрая яко,това в общият случай когато няма сейф така близо до нас.Танка ни принуждава да отстъпим и това е пагубно.Ако има шанс да се разгърнем на място и да го обградим е най-добре даже и към края на хеалта му 60% от играчите да тръгнат напред вече да пробиват е най добрият според мен вариант.АКо някой се връща до сйфа като снощи..ВИНАГИ ПО ДВАМА.И се видя,че колкото и да бързаме наобратно все не стигаме навреме.
Ще ми се хората които са напред тогава да осъзнаят докъде точно и как могат да се придвижат.Ясно е че отвъд вагона с геройство и то голямо могат да издържат докадто дойдемм,но не и да успеем да се включим ударно в битката.Защо ли?Просто защото хората долу вече нямат патрони и пак се почва суетене.Вярно е повече хора,по малко синхрон,но ако искаме да надградим,трябва да се спазват една доза правила.Визуалният контакт да го има винаги даже и от 200 метра със снайпера да можеш да помогнеш.ПОлагането на ресурсите на ключови места е щипка придвидливост и познаване на картата.Ползването на боле даже,когато някой е надрайфан е полезно,само че трябва тайминг кога и накъде евентуално да го хвърлиш..към края на процеса на надрайфане се мята.Трябва да ценим взеото растояние и да се борим със зъби и нокти да не отстъпваме и крачка назад.АКо ще го правим да е обосновано илли налагащо се и всички заедно.САмотният войн не е войн,той е deadmeat.
И последно засега да спомена кажа ли че съм хвърлил биле,това значи 50-100 % повече шанс някой да е надрайфан.Математиката на АИ му сочи да спаунва яко нагли бумъри,които да се врат между нас да ни излъжат да го взривим или да ни надрайфат.Защото Аи знае ,че при едно биле ще можем да дръпнем поне 100 метра и най важното,със стрелба даже ще можем да чистим в движение къпчината а тези лайна със слушалките и костюмарите ще си ги колим на път.
Това беше като наблюдение за снощната игра и акто цяло за новата генерация игри,които трябва да правим с нов тип правила мисля.Очаквам мнения!
ma4katora
ma4katora

Брой мнения : 41
Join date : 09.06.2013
Age : 41
Местожителство : София

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by Lenux Вто 16 Юли - 20:20

Имам доста какво да кажа като споделено виждане по темата. Ще го направя, за сега прочетох внимателно всичко. За сега ще кажа само, че извода до който аз стигнах е- за всяка карта си има специфичен начин на минаване. Всяка карта има КЛЮЧОВИ моменти, които трябва да се научат и да се отиграват по правилният начин, а той в повечето случаи е само ЕДИН. И в този ред на мисли- не винаги всеобщо приетите правила са приложими в спецификата на една или друга карта, пак казвам- всяка карта има един специфичен начин на минаване, иска да се отиграят ключовите и места и моменти по хитър и измислен предварително начин. Ще понапиша и още, но не сега.
Lenux
Lenux
Admin

Брой мнения : 173
Join date : 08.06.2013
Age : 38
Местожителство : София

https://left4dead.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by eraser Сря 17 Юли - 11:11

Първо искам да кажа , че от само един мап който сме играли при пат след промените не може да се правят някакви генерални изводи за трудност, сапм и нови стратегии този мап е доста индивидуален спами много зомбита в гръб , но наистина се забелязва промяната в начина на спам , но ще изчакам да поиграем и други карти преди да коментирам обширно .
Какви са грешките ни няма да коментирам , защото като грешки всеки явно вижда различни ситуации , само ще спомена , че виждам не познаване на картата от опитни играчи до преди известно време не можех да си и представя , че някой не знае къде по картата може да има патрони и оръжия кои стаи действат като , спун
стаи , и че НЕ ТРЯБВА ВРАТИТЕ ИМ ДА СЕ РАЗБИВАТ И ОСТАВЯТ ОТВОРЕНИ!!!!!
Сега вече от всеки очаквам всичко !
''Ще ми се хората които са напред тогава да осъзнаят докъде точно и как могат да се придвижат'' ТОВА , ГО МОГАТ САМО ТРИМА ДУШИ И ЕДИНИЯ Е Озирис !!!

Lenux правилно казва , че за всеки мап си трябва отделна стратегия но никой няма да спазва стратегията ако е много сложна така . че трябва да е нещо много елементарно и лесно , като за начало предлагам да пробваме да се движим на 2 групи от по 2-3 през 10–15 метра така втората ще е гръб на първата и няма да го има тва изоставане или избързване по мапа
eraser
eraser

Брой мнения : 43
Join date : 09.06.2013
Age : 35

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by Lenux Сря 17 Юли - 14:39

Ето и моят малко по-дълъг обещан коментар. Ще се опитам да дам мнения за всяка точка по отделно, като започна от поста на Мачкатора. Първо обаче искам да кажа, че за мен също една игра колкото по-трудна е, толкова по-красива е, колкото и извратено да звучи. Тъй, че аз също приветствам по-голямата трудност която получаваме при Пат. Както каза Ерейзър, ще видим как е и на другите кампании, но поне от това което тези вечери играем се усеща разликата. Ще се опитам не само да излагам проблемите, защото си ги знаем, но и да изказвам адекватно тяхно решение.  Искам обаче този път докато четем тази тема, да имаме постоянно едно в акъла- тук говорим за една лудница, агония, непоносима игра, която се подиграва в повечето време с нас, игра която може да ни убие всички за секунди стига до там да стигне подигравката и. Говорим за игра където създаването на ред е лукс и анархията ни принуждава да се приспособим към нея и е някакво непрестанно мазало. Всички мисля знаем това.

За темпото- в игрите ни от последно време това е ключът към минатата карта. Няма никакъв друг начин, колкото и да сме добри, колкото и да умеем да удържаме дефенд на едно място, няма друг начин за минаване на карта освен бързото придвижване, наричано още "ръш" на който се смеехме преди. Просто този ръш трябва да е съобразен в случая и както видяхме- да !не се прави от един или двама!  Трудно е обаче и целият отбор да се приспособи и намести на позиции и според хванатите от различните видове спешали посред ужасен спаун докато бързаме като луди напред и докато дефендваме оплюти от бумер.  Едни опитват да дръпнат отбора напред с около 500 метра докато друг отзад е наплют от бумър, или го е хванал смокер, а трети се опитва да го спаси. ИМА един вариант обаче, който е непоносимо труден за изпълнение това да стане, но със сигурност успява на 100%. Мачкатора го спомена и аз лично не виждам друг вариант освен този, за бързото придвижване на отбора напред, варианта за който и той спомена аз бих го нарекъл "Принудително придвижване"- избиване на спешали и зомбита докато се движи заедно в група целият отбор. Много трудно се прави, но съм присъствал на много случаи когато сме го правили. Когато това се е случвало, то е ставало от самосебе си, без да се раазбираме, просто в един момент играта до толкова ни е пречупвала, че всички заработваме в един дух и започваме да се движим в една силна група напред без да спираме по време на паник ивънт. Помни ли някои тия моменти? За това говоря. Когато това се е случвало сме имали успех. Паник ивънтите са за да ни спрат на едно място, и в последствие на това място да ни закопаят. Това е целта на паника. Принудителното придвижване което фактически води отбора, се прави от целия отбор заедно. Една голяма група движи мощно напред, по време на паник все пак не толкова бързо, но избива всичко около нея, докато се движи напред. Без хора напред, без хора назад, всичко в група, която все пак не е много сгъстена, но има адекватно разстояние между всеки. Аз виждам този подход като единствен. И единственото което може да прекрати това принудително придвижване е Танк или Бумер. Когато има хорда около оплют от Бумера, няма как ще трябва да се разчисти. Останалото Мачкатора по въпроса го е споменал. Просто исках да изкарам на яве модела в който трябва да се движим, защото не е като преди- един или двама напред са нищо. Биват бутнати за части от секундата и изядени и водачите отиват на кино в повечето от случаите. Видяхте. Този модел на придвижване решава и още два проблемни момента- навременното премахване на скочило джаки или хънтър, както и сигурният гръб от съотборник, който всеки от нас копнее да има.

Трупането на нерви- това е нещото с което отдавна по-опитните от нас трябваше да са пречупени. Нервите в играта според мен са за нуубовете дето псуват всеки път като им се яхне Джоки и това ги вбесява. Никой от нас обаче още не се е оперирал от нервите в играта, и аз не съм. Те правят играта неприятна, и ни карат да отидем в AFK и да оставим бота и отбора да го духат. И по-конкретно- нервите в последно време идват от две неща като на първо място: Нубовете които нон-стоп влизат от гарена и от майната си и в същият момент всеки бумер става техен, и второ: разпръскването на отбора и невъзможността да се реагира на време. Като решение тук предлагам- когато се съберем 5-6-7 или повече БГ-та при Пат, да се спре влизането на хора от Гарена или Тънгъл. Мисля, че е прекалено близко до акъла, че заради мазалото което те причиняват, нашите излизат в AFK. Решението на втория проблем го виждам в "Принудителното придвижване".

Кой е по-издръжлив, кой остава на крака- това остана една отминала слава. Ще го кажа така, и този път ще ме разберете- всички по отделно даваме ужасно много сила, старание и умения в игра. Всеки е уникално изграден играч, играе от много време, има страшно много часове игра, върши сам по себе си чудеса, прави невъзможни неща, така е, наистина си е така. Ерейсър влага космически умения, ужасно много енергия във всеки един момент и същевременно избива страшно много, остава винаги до последно, пази се много. Патфайндер с една обикновена помпа и една брадва сгазва цели хорди и по 3 танка когато остане сам самичък и успява да вдига забравени от Бога паднали на майната си играчи (не знам как), Ма4катора се е превърнал в Бог на тая игра, съумява във всяка ситуация да прецени на момента какво е най-добре за него и за отбора, много често успява да оцелее след някакви глобални апокалипсиси когато целия отбор отдавна е свален, способен е на 10 кръв да сътвори чудеса. Мен си няма аз да се коментирам. Голфа влага постоянна енергия, помага адски много. Аз и Пат вчера усетихме пряко това когато аз и той играхме H8E при мен. Помощта на Голфа се усеща наимоверно. Умее да помага адекватно на всеки във всяка една ситуация, следи постоянно кръвта на съотборниците си, прави отличен дефенд до последно на попаднал в беда. Просто му трябва още малко време да влезе в ритъм с ужасяващият режим който Пат е сътворил. Валко също помага много, винаги съм го казвал. Колкото и поразии и глупости да прави той е едно стабилно рамо в игра, аз лично съм усещал не веднъж това, ако други не са. На Валко може да се разчита да те дефендне, да дойде от майната си за да те вдигне, както и да реагира на момента и да те спаси от спешъл. Това сме по-редовните и по-добри играчи, има и други, но да речем, че сега тези коментирам. Сега логично- след като всеки е толкова добър и влага толкова много, и може толкова много, защо не може един отбор от "тези" да стигне до средата на мапа?


Още преди време, всеки трябва да е разбрал, че един велик играч се превръща в смешник и некадърник когато е без отбор. Колкото и да си можещ, нямаш ли отбор ставаш смешен пред очите на другите, и в един момент те си викат- "мале егати и про-то, умря за 2 секунди", или "малее, егати и про-то, разбиват го спешалите". Тази игра не позволява на про-тата да покажат величието си, поне в повечето случаи, тя от про за 1 секунда те превръща в посмешище, колкото и да виниш след това отбора си. Става въпрос за друго. Тя е за да покаже величието на отбора. Стигаме пак до "отбор". Отбор е когато групата от великите играят близо един до друг (визирам пак принудително придвижване), това е когато няма нуубове руснаци които да ги саботират, това е когато има ясно предначертани отиграни планове за преминаването на ключовите моменти на съотвентата карта. Тия 3 неща. Другото се знае и го можем.

За Танка и връщането назад-- нали когато говорим за "Танка", имаме предвид 3-те танка? Защото ако говорим за три танка, знаем, че трябва да ги викаме един по един. Ако по време на първия продължим придвижване напред, идват и другите, и в 99% от случаите тримата убиват отбора. Ако пък останем на едно място да убием първия- това е относително, зависи много от мапа, зависи и от това къде танка ще запрати този който е шибнал, защото може да го прати и на 800м напред или назад по картата. Зависи и колко са останали живи, и зависи дали имаме моли, за да го утрепем по-бързо. Ако пък в един блестящ случаи едни останат да убият танка а други тръгнат да дърпат напред- тия дърпащите се връщат при първите с още 2 танка. На теория, тук най-удачният вариант остава отбора да спре на място при първият дошъл танк, да се дефендва на място като нито се ходи назад, нито се ходи напред, до избиването му, за да се запази така завзетата територия, и за да не се викнат другите два. Много трудно изпълнимо е това, и много зависи от картата, но това е което трябва да се стремим- да убием танка ТАМ до където сме стигнали, ни по-назад ни по-напред. Вторият удачен вариант при който отбора все пак ще остане жив- е прецененото връщане назад, в зависимост от мапа. Но силно препоръчвам да се придържаме главно към първият. Просто нещата при танка са много относителни- според ширината на картата, според това колко далеч са запратени ударените от танка, според това кой къде е отишъл да вдига паднал ударен от танка, според прииждащи хорди по време на танка и много много други. Но пак казвам- да се придържаме към варианта за дефенд и убиване на Танка на едно място- там където е дошъл.

За връщането до сейфа- В много от случаите когато някой от "гръбнака" на отбора го направи, това е пагубно. Ако пък двама го направят и оставят другите, е още по-пагубно. Пак е пагубно пък да не се връщаме до сейфа и да караме на червено, особено тези от които се очаква да са най-дейни. Тук въпроса мисля е спорен и то доста. Има един откачен вариант в който да се връщаме целият отбор до сейфа без да остава никой напред, но това е смешно да се прави само за един или двама и няма смисъл да се коментира. Има и един друг по-удачен вариант към който трябва да се придържаме- когато някой се връща до сейфа нека е сам, или най-много да отиде с някой от по-неопитните от отбора, но това в краен случай. Останалите да "замръзнат" там където са, да клекнат и да сформират дефендна формация и да оцелеят докато онзи с аптечката дойде. Когато този същият е сам, е нужно този от отбора който е със снайпер задължително да го следи до завръщането му, като и все пак следи и хората около него. Мисля, това е най-професионалният начин по който можем да регламентираме връщането за аптечки. И винаги, ама винаги когато някой се връща за аптечка това трябва да се знае- трябва да се казва, за да знае отбора каква формация да заеме! Отбора не носи отговорност за този който не казва защо отива на майната си.

За непознаването на картите- Ереисър е доста критичен в много от случаите, перфекционист държи да е, донякъде с право. Нека обаче се знае, че тези които играем играта от първата и година, сме свикнали главно на официалните DLC-та с които тя беше пусната, и които знаем перфектно. Някои от другите DLC-та които след това се добавиха от L4D1 както и новата "Cold Stream" не са играни толкова, че да бъдат запомнени перфектно. Всеки играч има по една кампания, която е играл най-малко, и друга, която е играл най-много. Тук-там на някой ще убягнат неща като "къде беше амото" или  "къде има оръжия" и тн.т. Хайде обаче не смесваме теорията на играта със придобитата налична практика, колкото и общо да имат те, специално за този случай. Аз лично Cold Stram съм я играл не повече от 7 до 10 пъти, мисля няма и толкова. Просто в началото когато излезе, а и доста след това беше адски лагава карта и трудно ми вървеше. Затова я избягвах и не я харесвах, и до ден днешен не ми е от любимите, и малко съм я играл. А това, че сме свикнали в сървърите ни да си пускаме едни и същи карти (по-популярните), си е отделен наш проблем. Да, забравянето или непознаването на елементи от карата си е грешка от страна на играча, но за доказани играчи които вече са показали с годините какво могат не мисля, че трябва да се взима толкова присърце. Нека не поставяме теорията пред уменията. Фатално е когато напраскаш някой с биле в главата, когато свалиш 90% от отбора с пропана, когато някой до теб го убие Хънтъра, а ти не си видял и чул, фатално е когато Бумера ти излезе в лицето а ти не си направиш и труда да го бутнеш, фатално е когато Хънтъра ти скочи и се оставиш да те свали, фатално е да избиваш други спешали и зомбита докато твой съотборник има нужда от дефенд и е легнал и го ядат.. Мисля това са неща които биха били грешка, за този който ги допуска. Всичко друго е 1-ия процент който има да се добави до 99-те.

За вратите на стаите-Ако има някой който след себе си оставя отворена врата на стаичка за спаун на оцелели- еми... Лошо. Нека спаун стаите се затварят винаги, безумно е да се оставят отворени. Според мен никой от нас не оставя стая отворена, мисля това го правят другите които влизат да играят. За разбиването на вратите- не мисля, че някой от нямане на работа ще си играе с някоя врата да я блъска. Малко е смешно. Специално за разбитата врата която Ерейсър визира, долу след оградата на малката стаичка- там вратата беше разбита от хордата след като влязох наплют от Бумер. Малко е несериозно тук да коментираме по въпроса вратите, мисля разговора ни е на съвсем друго ниво и тия работи се знаят.

За придвижването напред-мисля по този въпрос всичко приключва с "Принудителното придвижване". Но ако говорим за това какво се случваше до сега- да, лошо е когато някой, или двама, отидат на 500 метра пред отбора. Едно, че явно още не сме дорасли до там този един на момента да бъде последван, второ, че отзад винаги се случва някаква мизерия която спомага останалата част от отбора да си остане там. Това трябва да се прави с ясна преценка на разстоянието, готовността и възможностите на тия дето са останали по-назад. Трябва усещане, относително е- да се вини ли отбора, че не е тръгнал навреме след този дето се е опитал да ги поведе, както и да се вини ли този който е ръшнал като откачен 500м сам напреде? Спора приключва тогава когато този който опитва да ръшне подкани отбора гласно да го последва и е преценил, че ситуацията позволява да се издърпа напред както и че отбора зад него е свободен да го направи, и второ когато отбора изпълни на момента това което водача е преценил. Но своеволни ръшвания яко напред видяхме до какво водят.


Заключение: Групата, винаги и постоянно трябва да има един водач който да води и да говори. Колкото и дразнещо това да се струва на някои, това е много нужно за един отбор. Без водач винаги се разпръскваме нагоре и надолу като мравки и това е фатално още преди половината мап. Другото което - този който е водач трябва да се слуша, за добро или за зло, каквото се каже трябва да се прави без суетене и без допълнителни диалози. Няма време за това. Третото което е- водачът трябва да е един. Ако двама или трима се надвикват по микрофоните за това какво да се прави, то другите през това време умират. Води само един, говори, другите на момента изпълняват, за добро или за лошо!

Остава да се прецени каква ще бъде формацията ни- аз сега предложих "Принудителното придвижване", Ерейсър предложи формация от две групи, които не знам дали ще знаят коя какво да прави, а преди време с Ма4катора бяхме стигнали до изводи за придвижване по звена- всеки стои и играе със този с който е свикнал най добре- аз с Пат, Ерейсър с Валко, Ма4катора с Радо да речем, и тн.т. Това остава да решим измежди тия три предложения.
Lenux
Lenux
Admin

Брой мнения : 173
Join date : 08.06.2013
Age : 38
Местожителство : София

https://left4dead.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by nikkigolfa[BG] Сря 17 Юли - 17:46

Леле Ленъкс ти изкара цяла дисертация бе човекVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy 
Аз понеже не обичам да драскам толкова много мога да кажа само едно,че мен ми е кеф да си играя играта с вас момчета и като не влизат чужденци просто е чудесно.
И аз разбирам играта така,като играем играем в отбор.От мен толкова приятна игра

nikkigolfa[BG]

Брой мнения : 28
Join date : 28.06.2013
Age : 44
Местожителство : Варна

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by ma4katora Сря 17 Юли - 20:11

Сега да кажа няколко думи за постовете на Ленъкс и Ерейзър и какви мисли ме вълнуват след тях.
Така...за танка първо сега ми хрумна ,че най-удачният подход при елиминирането е като се извика един и се дръпне около 150 метра напред ..след което се напредне в процеса на убиване  200 метра назад..така печелим 50 метра и сме точно до границата с новата порция танкове.Разбира се и в тази ситуация ще бъдем на косъм и тънкият момент може да ни даде предимство или да ни е последен и да се разбие формацията.
   Аз одобрявам един да води отбора,НО този човек има нужда от голяма помощ и подкрепа.Тези неща той трябва да усеща във всеки един момент.Трябва фин нюх и адаптивност към карти и ситуации,към настроения и моменти в отбора,трябва комплексност.
   Сега един изключително важен момент.Мисля си и съдя първо по мен,че времето на учене и експерименти приключи с този режим на сървара на пат.Осега натам няма да вземам м16 да го редувам с другото оръжие,че или съм го позабравил,или сега да пострелям и с него за колорит.Вече ще вземам най-унищожителното и подходящо оръжие с което се чувствам макс сигурен и убеден в момента,че ще съм най-полезен.Последните два пъти го правих,не рядко на нея карта тръгвах с пушката и я сменях само за биг гъна.
Бях споменавал в един постове,че трябва да се профилираме и то тясно по възможност и хората вече да се наричат специалисти по нещо,или по няколко неща.Пожелавам го на повечето от нас.Всички тези неща са нищо,както каза Ленъкс без отбора.Няма прота,няма герои,няма бойци,има само deadmeat's.Говоря даже и да развием специализация и допълнителни умения,без колектива всичко е безмислено.Много важен момент е максималната концентрация,сериозност и малко въобраажение към ситуациите,за да решаваме заедно ребуса.
    Много е приятно да отбележа,че едно евентуално ДОПЪЛНИТЕЛНО профилиране на играчите,ще става след като всички сме долу горе доста навътре в играта.Тоест базисните умения КАТО ОТБОР ги имаме.За индивидуалности не говоря,няма смисъл да се обсъждат хора ,които играят хард 8 експерт и минават карти,даже и кампании.
   

    Мисля си,че си струва да наблегнем на темпото и максималната ефективност,даже хитрост,въображение спрямо играта.Защото тя се адаптира към нас,трябва и ние да и предложим нещо в отговор а то е нашата индивидуалност+голямата отборна концентрация и сила.Още нещо много е важно да се вземат решения,да се взема отношение в правилните моменти от правилните хора на позиция.Всичко е много относително,но това е част от това да си голям играч.Даже и да умреш както каза Ленъкс,перефразирам,че се опитвам да знам и да правя това което е най-добро за отбора,за мен в определените сменящи се ситуации.
   
И за финал..смятам,че всички ме познават достатъчно вече,знаят какви позиции съм играл,какви оръжия предпочитам и какъв тип комплексност винаги търся при изявата си,разбира се в името на отбора.Числата отдавна не ми правят особенно впечатление.Правят ми дотолкова,да добия представа кой къде е бил и доколко е взел отношение по картата.Всички знаят,че винаги съм предпочитал отзад да играя,за да виждам всички в полезрението си,като често съм оставал беззащитен почти в гръб,само с инстинкт съм оцелявал.НО в дадените нови параметри в сървара на Пат,не усещам,че там ми е мястото,не мога да стоя безучастен,без да използвам нещо,което усещам и знам ,че е правилно и че може да спаси отбора-знанието и усещането в играта,чувството ако щете.Това са безценни неща,НО пътят до евентуален успех в този режим лудница мисля само започва с тези неща,оттам насетне всички трябва да се хванем и да се борим наистина яко и задръжно,късмета и усещането да ни помагат!Алелуя! Smile


Последната промяна е направена от ma4katora на Съб 18 Яну - 16:47; мнението е било променяно общо 1 път
ma4katora
ma4katora

Брой мнения : 41
Join date : 09.06.2013
Age : 41
Местожителство : София

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by Lenux Съб 20 Юли - 22:21

Едно важно изказване ще направя, по повод таз-вечершната игра. Радо, Голфа, Валко излязоха изнервени, омръзна им мазалото. Преди време ако някой помни, бяхме говорили, че в сървъра на Пат ако някой влиза решен, че ще е лека играта, и че ще се мине мапа до 3-тия път, по добре е да не влиза. Трябваше да запомним, че преди влизане при него влизаме в сървър в който е нещо страшно и просто трябва да се опитаме да дадем всичко от себе си, че да се опитаме да минем и някой друг мап. Това не е H8, нито пък кампания, играли сме по цели вечери без да минем 1 мап. А да минем 1 кампания ли? Нека влизаме при Пат със една ясна нагласа за ужасно тегава игра, така ще се оперираме от евентуални нерви. Второ, нека спомена и за трудността- това, че не можем да отделим повече от час и половина за игра, не означава, че играта е трудна и затова не сме минали нивото. Особено във последните игри трябва всеки да е забелязал, че отбора започва да "функционира" след втората и дори третата врътка. Преди това, умираме на 15о метра максимум от сейфа. След третата врътка, се стига значително по-напред. Да го наречем загрявка, защото такъв фактор отдавна съществува в тази игра, това е факт. И от тук следва, първите три врътки никой не трябва да ги смята за надеждни опити за минаване на мапа, това е било загрявка. Проблема, че повечето от нас след третата врътка нямат повече време за игра, си е лично наш. На работа сме, и така нататък, имаме и други задължения, това е ясно. Единствения вариант е да се започва от по-рано, или поне за който може. Така, че нека не обвиняваме играта, отбора, бумерите или спитерите за това, че играта не ни върви. Виждаме, че машината наречена "отбор" се смазва след 3-тата врътка, и чак тогава нервите започват да утихват, и реакциите и положението ни на мапа стават по-адекватни. Ясно е, че всички ще бъдем доволни ако Пат намали трудността и ще минаваме мапа от първия път. Ако това целим в играта- лесното и бързото минаване на мапове, можем да играем обикновена кампания, поне няма да му пренастройваме сървъра. Тъй, че- с нагласа за агония, и с повече време а игра- ако не искаме игри като тази вечер, с рейдж-куитове.
Lenux
Lenux
Admin

Брой мнения : 173
Join date : 08.06.2013
Age : 38
Местожителство : София

https://left4dead.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by eraser Нед 21 Юли - 10:14

По принцип аз винаги първо пресипивам и на сутринта коментирам когато емоциите не въздействат на мнението ми . Всичко което си казал е вярно от една гледна точка обаче , Ники , Валко Радко влизат най-вече за да играят заедно с нас да им е приятно да играят , да разменят някоя дума , майтап а не като нас да се мъчат на някои безумно трудни режими , така че не може да изискваме от всички , това което ние се стремим да правим в играта.
Другото което е снощи бяхме 7 те най-добри играчи които играят активно и просто ни смазваха като едното нищо това нещо трябва да ви говори , посточнно увеличваме броя но зомбитата , а за горките оцеляващи нищо освен един лазер и мед кит далеч назад в сейфа , който ни подлъгва да се връщаме и да изоставяме хората отпред без гръб , е да имаме и 30% повече патрони ноо от сейфа докато стигнем да следващите патрони , трябва да имаме 60-70% точна стрелба за да ни стигант ако няма и танкове разбира се , така че сървъра е толкова труден , че за да минием един мап ни трябва и много късмет нещо което аз не навиждам да разчитам на късмета да няма танкове или да пусне по малко зомбита , та д аминем един мап
eraser
eraser

Брой мнения : 43
Join date : 09.06.2013
Age : 35

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by Lenux Пон 22 Юли - 1:59

Ами.. де да знам, дайте конкретни предложения и да се обсъждат тук, пък и Пат ще си каже какво може да се напрви да е в плюс на оцеляващите. Нека и той и Мачкатора а и другите да изкажат мнение, не само ние да си говорим.
Lenux
Lenux
Admin

Брой мнения : 173
Join date : 08.06.2013
Age : 38
Местожителство : София

https://left4dead.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by eraser Пон 22 Юли - 7:59

Е, тук да коментираме само ще спамим тази тема е за друго !!
eraser
eraser

Брой мнения : 43
Join date : 09.06.2013
Age : 35

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by icakabrat Съб 11 Яну - 5:11

Като ви гледам тук кой колко е написал и ми става ясно, че явно всички разбирате доста от играта. Аз знам само основните неща, примерно буумъра се блъска преди да се застреля, също и тайминга на мелето срещо хънтъри горе-долу го владея. Позабравил съм я доста, играх я редовно като излезе пиратското мулти, но сега преди 2-3 дена пак я почнах, и съм наясно, че съм доста изостанал с материала. Но като ви гледам колко сте зарибени направо ми се иска да играя с вас...Има ли вариант да ме вземете като rookie във вашите игри? Наясно сте, че ще прееба ситуацията поне един път, но с опита се става добър.  Smile
icakabrat
icakabrat

Брой мнения : 62
Join date : 07.01.2014
Age : 30
Местожителство : Sofia

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by Lenux Нед 12 Яну - 0:06

^ Заповядай, добре дошъл си Smile Можеш да оставиш скайп, също така следи темите за сървърите, там пишем кога пускаме.
Lenux
Lenux
Admin

Брой мнения : 173
Join date : 08.06.2013
Age : 38
Местожителство : София

https://left4dead.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by icakabrat Нед 12 Яну - 2:08

Lenux написа:^ Заповядай, добре дошъл си SmileМожеш да оставиш скайп, също така следи темите за сървърите, там пишем кога пускаме.

Мерси, радвам се, че ме приемате толкова отворено.  Razz Скайп съм го дал в профила си, но и тук ще го дам за всеки случай. theinvincibleone1
Имам само 1 въпрос. Примерно като пише, че пускате сървъра в 21:30, това означава, че имам точно КОЛКО време да влезна, преди да е късно? Или няма такава ситуация като късно? И за микрофона да ви питам - open mic или push-to-talk?
icakabrat
icakabrat

Брой мнения : 62
Join date : 07.01.2014
Age : 30
Местожителство : Sofia

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by Lenux Нед 12 Яну - 21:02

Няма такова нещо като време за влизане. Сървъра на Патфайндер е със 20 слота и можеш да влезеш по всяко време докато работи. Микрофона е хубаво да ти е на "push to talk" Wink
Lenux
Lenux
Admin

Брой мнения : 173
Join date : 08.06.2013
Age : 38
Местожителство : София

https://left4dead.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

за висшия пилотаж Empty Re: за висшия пилотаж

Писане by Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите